Thursday, August 07, 2008

Sejarah...Kali Pertama Masuk Studio!


Walaupun ia bukanlah satu studio yang terkenal, namun beberapa orang artis Malaysia pernah merakamkan lagu-lagu dan album di situ..(gambar di atas sekadar hiasan, tapi agak mirip dengan studio yang saya maksudkan)

Bayangkan...tak pernah melangkah masuk...tiba-tiba diminta merakamkan suara! Bukanlah gelabah..tapi rasa kekok dan rasa rumit.

Memang tak semudah yang disangka. Berkali-kali diulang, ada saja salahnya. Nasib baiklah kami bersama sahabat artis yang boleh membetulkan keadaan. Sekadar backing vocal, tak apa la kan?

Lagu apa? Nantikan kemunculannya!

4 comments:

ajim said...

ustaz ali jd penyanyi ke??

BENTARA said...

kerja dalam studio memang best... tu yang melekat je dengan band ni... nak lagi lagu tu dah jadi lagu... memang best!

alitantawi said...

ajim - penyanyi latar je. :)

bentara - kat mana nak dengar band anta ni? ana minat juga dengar band2 ni. (paling minat petikan Dave Murray dgn Adrian Smith..anta tau la kan band mana? :)

muzaha said...

syabas anta dahnak buat album !!
lama tak jumpo nooooo